1. خانه
  2. »
  3. فروش و اجاره استیج

فروش و اجاره استیج

استیج فضایی تعیین شده برای نمایش اثر برای جذب مخاطب می‌باشد از استیج نوازندگان و بازیگران به عنوان فضایی برای ارائه هنر خود استفاده می‌نمایند استیج به صورت محلی برای جلب توجه افراد مانند صفحه نمایش سالن‌های سینما برای مخاطبان عمل می‌نماید. ساخت استیج با اسپیس فریم های مختلفی وجود دارد که طبق استفاده و نحوه ارتباط با مخاطبین متفاوت می‌باشد. شركت توليد اسپيس فريم گستر با نشانی www.framespace.ir با تولید انواع و ساخت سن و استیج و فروش استیج و اجاره استیج  برای شما خریداران محترم فراهم سازد.

جدول قیمت فروش و اجاره سن و استیج

مشخصات سن و استیجقیمت فروش سن و استیجقیمت اجاره سن و استیج
سن و استیج 3X2
 
3500000
سن و استیج 4X2
 
3500000
سن و استیج 7X2
 
4500000
سن و استیج 2X2
 
3500000
سن و استیج 5X2
 
4000000
سن و استیج 6X2
 
480000
فهرست مطالب

فروش استیج و اجاره استیج

شما عزیزان می‌توانید برای بهره‌مندی و استفاده از خدمات اجاره استیج و فروش استیج با ما همراه شوید استیج‌های مختلفی بصورت پیش ساخته و آماده وجود دارند که شما عزیزان می‌توانید پس از ارتباط با مسئولان فروش ما از آنها استفاده نمائید . همه‌ی ما با استیج و سن را دیده‌ایم و اطلاعات کم و بیشی در این زمینه داریم استفاده از استیج و سن در بسیاری از مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها جزء ضروریان و الزامات می‌باشد یک سن و سکوی اجرایی که مجری بتواند اطلاعات مربوط به فعالیت خود را در اختیار افراد مختلف قرار بدهد وجود سن‌ها و استیج‌ها در غرفه‌های نمایشگاه‌های مختلف نیز ضروری و حائز اهمیت می‌باشد.

فروش استیج اسپیس فریم

ساخت استیج با اسپیس فریم :

برای ایجاد و ساخت سن و استیج می‌توان از انواع سازه اسپیس فریم استفاده کرد. اسپیس فریم‌های مختلف و متنوعی برای ساخت این نوع سکوهای اجرایی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این نوع اسپیس فریم‌ها ، استیج‌های دلخواه خود را برای غرفه‌های نمایشگاهی و ساخت سن و استیج برای جشن ها و فروشگاهی و برنامه نوروزی و جشن رمضان و کنسرت های فضازی باز یا بسته خود طراحی نمائید.

شکل ظاهری و طرح‌هایی که برای ساخت سن و استیج در نظر گرفته می‌شود تأثیر بسیار مهمی در جلب توجه مخاطبان دارد انعطاف پذیری بیشتر اسکلت استیج و سن به ایجاد استیج‌های دلخواه کمک فراوانی می‌کند قابلیت‌های مختلف و متفاوت اسپیس فریم‌ها با ابعاد مختلف باعث می‌شوند تا بتوانیم طرح‌های مختلفی برای ساخت سن و استیج داشته باشیم مشاوران ما شما را جهت انتخاب طرح مناسب و دلخواه یاری می‌نمایند شما می‌توانید مشخصات کلی از سن و استیج مورد نظر را ارائه دهید تا طراحان ما استیج های مورد نظر شما را به موقع تهیه نمایند و در اختیار شما قرار دهند. اسپیس فریم ابزاری است برای ساخت و سازهای انجام امور تبلیغاتی، توسط اسپیس فریم‌ها شما می‌توانید به راحتی انواع سازه‌های موقت مانند سن و استیج، غرفه‌های نمایشگاهی، قاب بنر، سالن‌های دائم و موقت را راه اندازی نمائید اسپیس‌ها با دارا بودن ویژگی‌های خاص امکان اجرای انواع طرح‌های مورد نظر را ممکن می‌سازند اسپیس فریم‌ها به راحتی توسط اتصالات اسپیس به هم وصل می‌شوند این مزیت باعث می‌شود که با استفاده از اسپیس فریم ها شکلهای مختلف را بوجود آورد اسپیس ها دارای مقاومت ویژه‌ای در برابر فشارهای وارد شده بر سازه‌های ساخته شده می‌باشند اسپیس‌های نمایشگاهی سازه‌هایی هستند که وزن کمتری نسبت به سایر سازه‌ها دارند. اسپیس‌ها می‌توانند در صنایع خدماتی و تولید جهت امور تبلیغاتی و نمایشگاهی استفاده شوند اسپس‌ها شبیه قطعات پازل به هم وصل می‌شوند اسپیس‌ها مشابه سازه‌های فضایی ساخته می‌شوند برای وصل و نصب کردن اسپیس‌ها باید از بست‌های مخصوص اسپیس استفاده کرد. برای نصب اسپیس باید از بست اسپیس استفاده نمود.

انواع مختلفی اجاره سن و استیج که شما می‌توانید سفارش دهید عبارتند از :

شما عزیزان می‌توانید برحسب نیاز خود اولویت‌های خود را جهت سفارش تعیین کنید زمانی که بودجه کافی در اختیار ندارید اجاره سن و استيج انتخاب مناسبی خواهد بود با پرداخت هزینه‌ی خیلی کمتر نسبت به خرید استیج می توانید فضای داخلی مناسبی را برای غرفه خود تهیه کنید.

شما مجبور نیستید به دلیل نداشتن بودجه کافی خود را از داشتن استیج مورد نیاز محروم سازید گزینه اجاره سن و استيج برای کسانی که در کار ساخت و راه اندازی غرفه‌های نمایشگاهی فعالیت می‌نمایند نیز می‌تواند گزینه عالی باشد برای اینکه با اجاره سن‌های مختلف می‌توانند غرفه‌های متفاوتی طراحی نمایند. اگر برای اولین بار است که در زمینه ساخت غرفه‌ی نمایشگاهی فعالیت می‌نمایید اجاره سن و استيج می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا می‌توانید پس از آزمایشات متعدد از مزیت‌های استیج‌های مختلف مطلع شوید و درصورتی که بخواهید فعالیت خود را توسعه دهید می‌توانید از خدمات اجاره سن و استیج بهره مند شوید.

فروش و نصب سن و استیج

کادر فنی ما جهت نصب سن و استیج شما را یاری خواهند داد و شما می توانید از خدمات مشاوره و نصب کادر مجرب ما استفاده نمائید و همچنین اگر تجربه ی کافی برای نصب سن و استیج دارید می توانید شخصاً نسبت به نصب استیج اقدام نمائید شایان ذکر است که مقاومت و استحکام استیج ها به نحوی نصب اسپیس فریم ها بستگی دارد

اجاره استیج اسپیس فریم

فروش سن و استیج :

گزینه های مختلفی برای فروش استیج ها وجود دارد که شما می توانید گزینه مورد دلخواه خود را انتخاب نمائید.

شما می توانید براساس فضای مورد نیاز استیج دلخواه خود را انتخاب نمائید گزینه فروش سن و استیج آماده یا پیش ساخته زمانی کارایی مناسبی دارد که زمان کافی برای نصب و راه اندازی استیج نداشته باشید دراین صورت کادر فنی بخش نصب در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام می دهند تا از سن یا استیج دلخواه بهره مند شوید اگر طرح خاصی مورد نظر شما می باشد می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارش ساخت آنرا ارائه نمائید تا استیج مورد نظر شما آماده شود.

هزینه خرید استیج آماده چقدر است؟

اگرچه ممکن است هزینه خرید استیج های آماده بیشتر باشد ولی با خرید این نوع استیج ها دیگر نگران نصب آنها نخواهید شد و مطمئن می شوید که کادر مجرب نصب آن را انجام می دهند به همین دلیل استیج های آماده استحکام بیشتری دارند.

بعد از ارائه اطلاعات سفارش و نهایی شدن آن می توانید در کوتاهترین زمان ممکن استیج مورد نظر خود را دریافت نمائید برای اطلاع در مورد نوع و مشخصات استیج ها و قیمت نهایی استیج ها می توانید با واحد خدمات فروش و نصب تماس حاصل فرمائید.

توضيح كوتاه در مورد فروش اسپیس فریم :

شرکت ما ارائه دهنده اسپیس فریم های نمایشگاهی نیز می باشد اسپیس فریم های تولیدی شرکت ما دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد و شما می توانید بدون واسطه اسپیس فریم هایی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب را از شرکت ما با ضمانت تهیه نمائید. شرکت ما با ارائه بهترین خدمات در تولید اسپیس فریم و فروش و اجاره خدمات نصب آن این افتخار را دارد تا رضایت تمامی مشتریان را جلب نماید ما برای ساخت اسپیس فریم ها استانداردهای بخصوصی را درنظر گرفته ایم ولی اگر براساس شرایط فضا و امکانات موجود نیاز به اسپیس فریم خاصی با اندازه و رنگ بندی بخصوص هستید می توایند با ما در تماس باشید و سفارش مورد دلخواه خود را ارائه نمائید تا کادر تخصصی ما در کوتاهترین زمان ممکن آنرا ایجاد و در اختیار شما قرار دهند علا بر نوع چهارچوب های اسپیس فریم ها ، اتصالات و بست های اسپیس فریم ها نیز به عنوان تجهیزات اصلی هستند با سفارش نصب به شرکت ما می توانید از بهترین اتصالات و بستهای اسپیس فریم ها استفاده نمائید.

اگر بقصد خرید فریم اسپیس را دارید می توانید با اطمینان کامل از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما بهره مند شوید. در ادامه به طور جداگانه فرایند فروش اسپیس فریم را توضیح داده ایم. قابل ذکر است برای فروش اسپیس فریم گزینه ی سفارش متناسب با شرایط موجود برای خریداران فراهم است.

ما سعی کرده ایم برای ساخت اسپیس فریم، استانداردهای ویژه را در نظر بگیریم ولی اگر با توجه به شرایط موجود نیازمند به اسپیس فریم با سایز ویژه و رنگبندی خاص هستید می توانید به آسانی براساس شماره های موجود با ما در ارتباط باشید و مشخصات دقیق سازه ی مد نظر خود را مشخص کرده و در کوتاهترین مدت زمان ممکن اسپیس فریم دلخواه را دریافت کنید. فروش اسپیس فریم توسط ما هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی صورت می گیرد.

علاوه بر چهارچوب اسپیس فریم، بست اسپیس فریم نیز به عنوان تجهیزات اصلی برای نصب آن به فروش می رسد.

پیمایش به بالا