سوله اسپیس فریم

یکی از سازه‌هایی که توسط اسپیس می‌توان ساخت سوله می‌باشد سوله اسپیس را میتوان به صورت دائم و موقت ساخت. سوله اسپیس بسته به ابعاد و ارتفاع سوله دارای قیمت متفاوت می‌باشد. سالن و سوله اسپیس فریمی در کمترین زمان قابلیت نصب و اجرا دارد.

فهرست مطالب

سوله اسپیس فریم چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

در زمان های گذشته معمولا برای ساخت سوله به صورت موقت، از سازه های نمایشگاهی استفاده می شده است. در حال حاضر با وجود گستردگی اسپیس فریم، می توان به راحتی از آن ها برای تولید سوله اسپیس فریم استفاده کرد و به دلیل سهولت در استفاده، مورد استقبال استفاده کنندگان نیز قرار دارد.

 

سوله اسپیس فریم
فروش سوله و سالن اسپیس فریم

اسپیس فریم چیست؟

وزن اسپیس فریم با توجه به طول و اندازه یا ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی تعیین میگردد. با توجه به طول سازه هرچه مقدار آن بیشتر باشد وزن اسپیس نیز بیشتر میگردد. وزن اسپیس فریم با توجه به نوع ساخت آن پایین میباشد.به طور تقریبی میتوان گفت وزن ۱ متر اسپیس تقریبا ۳ کیلوگرم میباشد.

اسپیس فریم چه مزایایی دارد

در سال‌ های اخیر، اسپیس فریم از پرکاربرد ترین سازه های نمایشگاهی برای تولید غرفه نمایشگاهی، سالن و سوله اسپیس فریم بوده است.

۱- اسپیس فریم به طراحان غرفه های نمایشگاهی کمک می‌کند تا بتوانند غرفه هایی زیبا و جذاب و متنوع با استفاده از اسپیس تولید نمایند.

۲- اسپیس فریم را می‌توان در موارد مختلفی استفاده کرد و کاربرد آن بسیار متنوع است. مثل ساخت سوله اسپیس فریم، ساخت سن و استیج، ساخت قاب بنر و …

۳- قیمت اجاره اسپیس فریم ارزان است و می توان با هزینه کم سازه هایی زیبا و جذاب را ایجاد کرد.

۴- به خاطر فضای بازی که در سازه سوله اسپیس فریم وجود دارد می توان به راحتی از امکانات کابل های برق و وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده نمود.

۵- ساخت و اجرای سوله اسپیس فریم و سایر سازه های نمایشگاهی به سرعت انجام می شود.

۶- نصب و جدا سازی اسپیس فریم به راحتی انجام می‌شود.

۷- حمل و نگهداری و انتقال آن ها به سادگی انجام می ‌شود.

۸- در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کشور می‌توان به راحتی سوله اسپیس فریم را ایجاد کرد.

۹- سازه های اسپیس فریم وزن کمی دارند و استفاده از ان ها به سهولت امکان پذیر است.

۱۰- به راحتی می‌توان آن ها را با سازه نورپردازی و تزئین نمود.

۱۱- ایمنی بالایی دارند و در هر نقطه جغرافیایی می توان به راحتی آن ها را اجرا نمود.

کاربرد های اسپیس فریم

با استفاده از اسپیس فریم انواع طاق مثل طاق نصرت و طاق رومی را می‌توان تولید کرد. قفسه های نمایشگاهی با اسپیس فریم به سادگی ساخته می شوند. همچنین برای ایجاد پارکینگ به صورت موقت و دائم می توان از اسپیس فریم استفاده نمود. قاب هایی که برای نصب بنر ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، توسط اسپیس فریم تولید می ‌شوند. همچنین از اسپیس فریم می‌توان برای ساخت سن و استیج استفاده کرد. از مهم ترین کاربرد های اسپیس فریم می‌توان به ساخت سوله و ساخت سوله اسپیس فریم اشاره کرد

سوله و سالن اسپیس فریم

آشنایی با سوله اسپیس فریم

در زمان های گذشته از سازه های نمایشگاهی برای ساخت سوله و سالن استفاده می کردند، اما در حال حاضر با گسترش سازه های اسپیس معمولاً سوله و سالن را با اسپیس فریم می سازند که با توجه به فضایی که قرار است سالن در آن ساخته شود ( فضای سرپوشیده و سرباز )، ابعاد و ارتفاع سوله و سالن ممکن است متنوع باشد. معمولاً از سوله اسپیس فریم برای ساخت محل اقامت یا برای ساخت یک نمایشگاه یا برگزاری یک همایش استفاده می کنند. همچنین سایز های سالن و سوله اسپیس فریم ممکن است با توجه به کاربری آن متنوع باشند. به کمک اسپیس فریم می توان انواع سالن و سوله را به راحتی تولید و اجرا نمود. همچنین باید گفت اسپیس فریم به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی از آن برای نصب اسپیس فریم استفاده نمود.
می‌توان به راحتی سوله اسپیس فریم را با استفاده از اسپیس در هر ابعاد و اندازه و ارتفاعی که می خواهید تولید نمایید. همچنین قیمت تمام شده این سوله ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. سوله اسپیس فریم به راحتی نصب و جمع ‌آوری می ‌شود و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر اسپیس این امکان را به شما می دهد که بتوان سوله هایی با ابعاد متنوع در فضای باز و بسته تولید نمود.

ساخت سوله اسپیس فریم

نحوه نصب سوله اسپیس فریم

برای ساخت سوله اسپیس فریم می‌توان به راحتی اسپیس ها را به یکدیگر به کمک بست اسپیس متصل نمود .اگر بخواهید سوله اسپیس فریم را در ابعاد بزرگ و ارتفاع زیاد ایجاد کنید، باید حتماً نصب آن توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت گیرد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. همچنین نصب سوله اسپیس فریم توسط نقشه باید دنبال شود.
بست اسپیس فریم را می‌توان به همراه پیچ و مهره تهیه نمود. این بست ها برای تولید سالن و سوله اسپیس فریم مورد استفاده قرار می گیرد. بست های اسپیس فریم از ورقه هایی
ورق‌ه های ۳ میل تهیه می ‌شود. این ورق ها ضخامت بالایی دارند و باعث می ‌شود اتصالات به صورت مستحکم در کنار یکدیگر قرار گیرد. همچنین بست ها توسط پیچ آلن شش و مهره شش به هم وصل می شوند و سالن و سوله اسپیس فریم را تولید می کنند. همچنین برای نصب بست اسپیس باید از آچار اسپیس نیز استفاده نمود.

بست های اتصالات اسپیس فریم در چه مواردی به کار می رود:

۱- این اتصالات به فرد این امکان را می ‌دهد که در جهت های مختلف بتوان اسپیس را به یکدیگر متصل نمود .

۲- از این اتصالات برای وصل کردن چادر نمایشگاهی به اسپیس فریم استفاده می کنند.

۳- با استفاده از اتصالات، می توان ام دی اف را به سوله اسپیس فریم متصل نمود.

۴-کابل ها را می توان به کمک اتصالات به اسپیس وصل نمود.

اجاره سوله اسپیس فریم
اجاره سوله اسپیس فریم
پیمایش به بالا