بست اسپیس فریم

بست اسپیس جهت اجرای سازه اسپیس فریم چه به صورت موقت یا ثابت برای اتصال بین سازه‌ها از ملزومات و تجهیزاتی استفاده می‌شود که بست اسپیس فریم نامیده می شود بست یا گیره اسپیس فریم از ورق ۳ میلیمتری آبکاری شده با پیچ و مهره مقاوم شده است. برای بستن اتصالات اسپیس فریم از آچار اسپیس استفاده میگردد. قیمت بست اسپیس با پیچ ومهره 32.000 تومان میباشد.

اتصالات اسپیس فریم ضخامت بالای دارد و همین حسن موجب مقاومت آن گردیده است. بست اسپیس بعد از ساخت آبکاری می‌شود و این کار باعث عدم زنگ زدگی در اثر رطوبت می‌شود. بست اسپیس از دو ورق به طول۵ سانتیمتر ساخته شده و طبق استاندارد لوله‌های اسپیس فریم می‌باشد. تعداد بست اسپیس فریم معمولا به میزان چهار برابر تعداد شاخه های اسپیس‌های نمایشگاهی بکار رفته در نقشه محاسبه می‌شود.

بست اسپیس فقط برای متصل کردن سازه نمایشگاهی استفاده نمی شود،بلکه برای نصب چادر و چادر کشی و بنر و تمام تجهیزات نمایشگاهی اعم از پرژکتور دوربین کابل و ورق ۶ میل و ۱۶ میل نئوپان و ام دی اف هم مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساخت بست اسپیس فریم به روشی است که به راحتی قابل استفاده (نصب و اتصال) باشد. طراحی و ساخت بست اسپیس فریم توسط تیم R&Dطراحی و تولید شرکت اسپیس سازان می‌باشد.

جهت کسب بیشتر در مورد نحوه فروش اسپیس ، فروش اسپیس فریم را کلیک کنید.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی
بست اسپیس فریم نمایشگاهی

فهرست مطالب

اتصالات اسپیس فریم اشکال هندسی منظم است که فضایی چارچوب مانند را به وسیله داربست های هندسی مفتولی و سبک، برای تحمل نیروهای سنگین و نیز زیبا سازی فضا، برای ایجاد محیط هایی مانند غرفه های نمایشگاهی، ایجاد می کند. اتصالات اسپیس فریم که می توان به تعبیری آن را قاب ( چارچوب )، هندسی نیز نامید، سازه هایی مستحکم را ایجاد می کنند، که در عین حال می تواند نمایی شکیل و خاص را برای وارد مصرف گوناگون در موضوعات معماری و فضا سازی به وجود آورد. از جمله موارد مصرف سازه هایی که با اتصالات اسپیس فریم ساخته می شوند می توان به داربست های نگهداری و اتصال تجهیزات نورپردازی، تحهیزات صوتی و … در استیج ها، غرفه ها، تالار ها و دیگر فضاهای نمایشی اشاره نمود.

موارد مصرف اتصالات اسپیس فریم چیست؟ اتصالات اسپیس فریم به علت شکل های هندسی که دارند، می توانند به طرق گوناگون برای طراحی و ساخت سازه ها و فضاهای نمایشی مختلف از جمله صحنه نمایش ( استیج ) به کار روند.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت بست اسپیس فریم

قیمت بست اسپیس با توجه به ضخامت ورق ساخت آن تعیین میگردد.در این اتصال هرچه ورق ضخیم تر باشد قیمت آن بالاتر است. نوع آلیاژ پیچ و مهره نیز در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد. هرچه آلیاژ با کیفیت تر باشد قیمت بست اسپیس بالا میرود. در حال حاضر قیمت بست اسپیس پروانه ای 32.000 تومان میباشد. شما برای خرید میتوانید ارزان ترین قیمت بست اسپیس را از ما بخواهید. اگر شما می خواهید داربست نمایشگاهی کاربردی، با نصب آسان و فضایی زیبا را ایجاد نمایید، استفاده از اتصالات اسپیس فریم، انتخابی بسیار مناسب است. شاید عجیب باشد که چند تکه مفتول فلزی سبک و ظریف بتواند ساختارهایی مقاوم را برای ایجاد انواع فضاها در محیط های باز و یا بسته، ایجاد نماید، اما حقیقت این است که اتصالات اسپیس فریم، علی رقم ظاهر ظریف خود، با اینکه معمولا از جنس مفتول های آلومینیومی ساخته می شوند، اما به خاطر طراحی هندسی چند بعدی و نوع بست و اتصالاتشان، می توانند نیروهای وارده را در تمام قسمت های خود به صورت یکنواخت پخش کنند، زین روی با وجود وزن سبک، قادر به تحمل فشار های سنگین هستند. علاوه بر اینکه این سازه ها با وجود این خصوصیت فیزیکی در طراحی خود، موجب می شوند فشار وارده بر سطح زمین، کاهش و تعدیل یابد. فلذا بهترین گزینه برای فضاسازی در زمین های ناپایدار مانند سواحل ماسه ای و یا بیابان های شنی هستند.

لیست قیمت بست اسپیس فریم

در کل، همانطور که ذکر گردید، از طرفی چون اشکال فضایی در طراحی سازه های متشکل از اتصالات اسپیس فریم، موجب تقسیم نیروی وارده و تعدیل سازی وزن و فشار بر زمین می شوند به همین دلیل علاوه بر زیبایی، سادگی و ظرافت دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر نیرو های سنگین، هستند. اتصالات اسپیس فریم از تکه های متعدد تشکیل شده است، که قابلیت اتصال به یکدیگر و پرداخت فضای مورد نظر را در هر مکانی دارند، بنابراین حمل و انتقال آن ها به هر محیط و مکانی، بسیار آسان است. اسپیس فریمها به وسیله بست اسپیس فریم به هم متصل می شوند و اشکال و سازه های مختلفی را ایجاد می کنند. در کل، همانطور که ذکر گردید، از طرفی چون اشکال فضایی در طراحی سازه های متشکل از اتصالات اسپیس فریم، موجب تقسیم نیروی وارده و تعدیل سازی وزن و فشار بر زمین می شوند به همین دلیل علاوه بر زیبایی، سادگی و ظرافت دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر نیرو های سنگین، هستند.

مزایای اتصالات اسپیس فریم چیست؟

آنچنان که پیش تر گفته شد، سازه هایی که از اتصالات اسپیس فریم تشکیل شده اند، در واقع از کنار هم قرار گرفتن اشکال هندسی منظم در فضای چند بعدی شکل می گیرند، که همین امر، موجب تنوع بینهایت در شکل آن ها و نیز تحمل و قدرت بالا در برابر نیرو های وارده و تقسیم و تعدیل وزن وارد بر سطح زمین و کارآیی گوناگون سازه های ساخته شده توسط اتصالات اسپیس فریم، می شوند. از طرفی، به علت سبک بودن اتصالات اسپیس فریم و حمل آسان آن ها، نصب و اجرای سازه های ساخته شده از اتصالات اسپیس فریم، بسیار راحت و بدون دردسر است. همچنین با توجه به مجموعه ویژگی ها و علل مذکور، استفاده از اتصالات اسپیس فریم، از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه است. برای افرادی که درگیر مشاغلی مرتبط با ایجاد فضاهای نمایشگاهی و غرفه سازی هستند و به صورت مستمر نیاز به ساخت و اجرای غرفه و یا استیج و از این قبیل سازه های موقتی دارند، اتصالات اسپیس فریم بهترین گزینه می باشد. از خاصیت تنوع و شکل پذیری اتصالات اسپیس فریم می توان برای طراحی و ساخت قاب های بنر های تبلیغاتی و شخصی سازی سازه های اجرا شده، نیز استفاده نمود.

جهت کسب بیشتر در مورد نحوه اجاره اسپیس ، اجاره اسپیس فریم را کلیک کنید.

آچار اسپیس فریم نمایشگاهی

تقاضا برای اجرای سازه های اسپیس فریم بسیار زیاد است.

آنچه از سطر های پیشین بر می آید، این است که امروزه استفاده از اتصالات اسپیس فریم برای ساخت انواع سازه های مدت دار و وابسته به زمان ( کوتاه مدت و موقتی ) مانند انواع غرفه ها، صحنه ها، داربست های بنرهای تبلیغاتی، فضاهای مسقف، غرفه های چادری  و … بسیار مورد استفاده و تقاضا می باشد.

مراحل ساخت و تولید اتصالات اسپیس فریم

اتصالات اسپیس فریم و بست اسپیس فریم، در کارخانه های مخصوص تولید اسپیس فریم طراحی و تولید می شوند.

اتصالات اسپیس فریم، بست اسپیس فریم و اشکال و ابزار این سازه ها، از مفتول های فلزی و در ابعاد مشخص و استاندارد، قالب گیری و ساخته می شود.

لوله های فلزی و مفتول های اتصالات اسپیس فریم، با اندازه های مشخص و مختلف از قبیل ۱۵ و ۵۰ و … میلی متر تولید می شود.

پس از تولید مفتول ها، در همان کارخانه تولید کننده، در مرحله بعد، این مفتول ها به هم جوش داده می شوند. جوش مورد استفاده برای اتصالات اسپیس فریم از نوع جوش  co2 می باشد. این جوشکاری باید مقاوم، یکدست  و منظم و با کیفیت باشد.

پس از ایجاد اتصالات اسپیس فریم و قرار دادن آن ها در کنار هم به صورت اشکال مد نظر و نیز خم کردن آنها با زاویه بندی مناسب و دقیق، نوبت به مرحله رنگ و پوشش و زیبا کاری می رسد.

مرحله ایجاد پوشش برای اتصالات اسپیس فریم نه تنها برای ایجاد ظاهری زیبا بلکه برای افزایش مقاومت این سازه ها در برابر آسیبات احتمالی به کار می رود. مرحله ایجاد پوشش اتصالات اسپیس فریم با استفاده از محلول گالوانیزه انجام می شود. به این صورت که اتصالات، اشکال و بست های ساخته شده در محلول گالوانیزه فرو برده می شوند و بدین گونه سطح اتصالات اسپیس فریم، صاف و زیبا و مقاوم می گردد.

بست اسپیس
بست اسپیس

مزایای اتصالات اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم ها انواع مختلف، کاربرد های گوناگون و اشکال متنوعی دارند. اسپیس فریم ها، انواع مختلفی دارند که برای کاربرد های گوناگون، طراحی شده اند. لذا در هنگام انتخاب اتصالات اسپیس فریم، باید هدف خود را از نصب و اجرای این سازه ها در نظر گرفته و کاملا برای شرکت هایی که برای اجرا و ساخت سازه های متشکل از اتصالات اسپیس فریم، انتخاب نموده ایم، توضیح دهیم. اتصالات اسپیس فریم این امکان را می دهد که هر گونه فضا و سازه پیچیده به راحتی، با هزینه کم، به وسیله اجزای سبک و در عین حال بسیار مقاوم، ساخت و پرداخت گردد. اتصالات اسپیس فریم در انواع نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی در دسترس هستند.

یکی از انواع اتصالات اسپیس فریم، اسپیس فریم های منحنی یا کرو می باشند، که برای زیباسازی غرفه ها و سازه ها و قاب بنر ها استفاده می شود. پیاده سازی آن ها نسبت به سایر انواع و اشکال اتصالات اسپیس فریم، اندکی سخت تر بوده و نیاز به دقت و مهارت های مهندسی بیشتری دارد.

اسپیس فریم ها علاوه بر شکل و اندازه ( ابعاد ) از نظر تعداد رکاب ها و بست ها نیز متفاوتند. بسته به اینکه به چه میزان مقاومت در سازه خود، نیاز دارید، می توانید از اسپیس فریم های با رکاب های مختلف مانند تک رکاب ( که در هر یک متر، یک رکاب قرار دارد )، یا ۶۶ رکاب ( که در هر ۶۶ سانتی متر یک رکاب است ) استفاده نمایید. مسلما در اتصالات اسپیس فریم که در فاصله های کمتری رکاب بندی می شوند،  به علت بیشتر بودن تعداد رکاب ها و بست ها نسبت به انواع دیگر مانند تک رکاب، مقاوم ترند و می توانید از این گونه اسپیس فریم ها برای ایجاد داربست های بزرگ با کاربری برای نگهداری تجهیزات سنگین، استفاده نمایید.مفتول های فلزی اسپیس فریم معمولا از جنس آهن هستند.

با اینکه مفتول های فلزی اتصالات اسپیس فریم معمولا از جنس آلومینیوم هستند، اما پوشش اجرا شده بر روی اتصالات اسپیس فریم، باعث می شود که در هنگام نصب و اجرا، و یا انواع آسیب های احتمالی، نمای سازه ها و بدنه داربست ها، آسیب نبیند.

هزینه و قیمت اسپیس فریم چگونه تعیین می شود؟

بسته به مواد اولیه ای که در ساخت اتصالات اسپیس فریم های مختلف در کارخانه های تولیدی، به کار می رود، قیمت بست اسپیس فریم های مختلف، متفاوت است. هر چند که آنچنان که پیش تر عنوان شد، در کل هزینه اجرای سازه ها و فضاهای مختلف، به وسیله داربست ها و اتصالات اسپیس فریم، نسبت به سایر ابزار و تجهیزات ساخت و طرای فضا و سازه های دیگر، کمتر است.

اسپیس فریم گستر، بهترین فضا را برای شما ایجاد می نماید! همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت های انواع تجهیزات و اتصالات اسپیس فریم های مختلف و نیز دسترسی به انواع بست اسپیس فریم، به سایت اسپیس فریم گستر، مراجعه نمایید. ما در مجموعه تخصصی اسپیس فریم گستر، با ارائه خدماتی نظیر فروش، اجاره، نصب و اجرای اسپیس فریم دست اول و یا دست دوم، برای موارد استفاده متنوع، با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها و دقت نصب عالی و تضمینی، در کنار شما هستیم.

بست اسپیس فرم

اتصالات اسپیس فریم

فریم‌هایی که از نوع نمایشگاهی هستند، به وسیله بست‌های اسپیس استاندارد به یکدیگر متصل و محکم می‌شوند. اتصالات اسپیس فریم ساخته شده از جنس ورق با ضخامت‌های متفاوت و همچنین پوششی آبکاری شده گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و فرسودگی دارند و با داشتن پرس نک دو رو، جهت استحکام هرچه بیشتر و بهتر مهره در هر دو طرف ساخته و به بازار عرضه شده است.

در تولید اتصالات و بست اسپیس فریم می‌بایست از نظر کسانی که یک نمایشگاه را برپا می‌کنند کمک گرفت چرا که آن‌ها می‌دانند که در چه محیطی و چه آب هوایی باید سازه ها ساخته شود. همچنین علوم مهندسی می‌تواند در این زمینه بسیار مفید واقع شود، زیرا سازه‌ها قرار است از لحاظ مهندسی در ابعاد و اشکال مختلف برپا شوند. هسته مرکزی ایمنی یک سازه اتصالات و بست اسپیس فریم است. این اتصالات هرچند کوچک هستند، اما بسیار موثر در استحکام و مقاوم سازی این سازه ها به شمار می‌روند و ایمنی پروژه‌ی شما به این امر اختصاص دارد. اتصالات اسپیس فریم که آبکاری شده‌اند، طول عمر بالایی دارند و نصب آن‌ها به سادگی قابل انجام است.

بست اسپیس فریم

بست اسپیس یکی از مهمترین قطعات برای اتصالات فریم‌های مختلف به شمار می رود که جزو ملزومات آن بشمار می‌رود. کیفیت و جنس این محصول در نصب و برپایی سازه‌های مختلف بسیار موثر است. بنابراین در انتخاب آن می‌بایست نهایت دقت را به عمل آورد، چرا که امکان ریزش سازه در صورت انتخاب غلط، وجود دارد. بست اسپیس استاندارد از ورق ۳ میلی متری و به صورت آبکاری شده تولید و عرضه می‌گردد. این آبکاری علاوه بر اینکه پوشش مناسبی به آن می‌دهد، مقاومت آن را در برابر انواع فشارها و بارها افزایش می دهد. این محصول برای برپایی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی بسیار مفید و مناسب است.

نتیجه

اتصالات و بست‌های اسپیس فریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا که تمامی بار و فشار سازه را این اتصالات محتمل می‌شوند.در نتیجه باید در انتخاب آن‌ها دقت لازمه را در نظر داشته باشیم.

نرخ بست اسپیس فریم

افرادی که می خواند از اسپیس فریم و بست اسپیس فریم استفاده کنند، باید در مورد اجاره و خرید این سازه اطلاعاتی را به دست آورند. فرد با توجه به مدت زمان استفاده از آن، می تواند این سازه را اجاره کند و یا آن را بخرد. افرادی که برای مدت زمان کوتاهی قصد دارند که از آن استفاده کنند، می توانند با اجاره ی آن، هزینه ی خود را پایین بیاورند. اما اگر مدت زمان استفاده از بنا و سازه، زیاد است، اجاره کار عاقلانه ای نیست و بهتر است اسپیس فریم خریداری شود. فروش اتصالات اسپیس و بست اسپیس فریم توسط شرکت های مختلفی انجام می شود. شما می توانید با توجه به سوابق کاری و اعتبار آنها، اقدام به خرید بست اسپیس فریم و اتصالات اسپیس کنید.

بست اسپیس فریم

مشخصات بست اسپیس فریم

بست اسپیس فریم را از ورق هایی به ضخامت ۳ میل تولید می کنند، به همین دلیل از سختی بالایی برخوردار هستند. بست های اسپیس به وسیله پیچ آلن ۶ و مهره ۶ به هم متصل می شوند. واحدهای اسپیس فریم در هر یک از نقاط اتصال حداقل دو عدد بست اسپیس فریم یا قفل اسپیس احتیاج دارد و برای بستن بست اسپیس فریم می بایست از آچارهای مختص اسپیس استفاده نمود. آبکاری بست ها پس از ساخت، از زنگ زدن اتصالات در هنگام نصب و پس از آن جلوگیری می کند.  کیفیت بالای اتصالات و دوام بست ها بسیار دارای اهمیت خواهد بود و با مستحکم بودن کل سازه رابطه مستقیم دارد.

نیروهای وارد شده به سازه اسپیس فریم به دلیل طراحی آن که به صورت اشکال هندسی مقاوم و دارای ایستایی زیاد همچون مثلث، به صورت یکنواخت در کل سازه پخش خواهد شد. علاوه بر این ها نوع بست و اتصال اسپیس فریم نیز در استحکام آن بسیار تاثیر گذار است. اسپیس فریم ها بهترین گزینه برای فضا سازی و ساخت و ساز در زمین های سست مثل زمین های ماسه ای و شنی می باشد، چرا که فشار وارد آورده توسط آن به زمین به دلیل پخش نیرو در سازه کم می باشد.

پیمایش به بالا