اجاره اسپیس فریم

گروه تولیدی اسپیس گستر ، غرفه های نمایشگاهی و قاب بنر اسپیس تولیدی خود را به صورت اجاره اسپیس فریم عرضه می نماید . اجاره اسپیس نمایشگاهی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که شما بتوانید توسط این سازه نمایشگاهی ، غرفه های نمایشگاهی مختلف و متنوعی را ارائه نماید .
توسط قیمت اجاره اسپیس مناسب این شرکت تولیدی می‌توان سالن های نمایشگاهی موقت و دائم با اشکال هندسی بسیار متنوع را ایجاد نمود. اسپیس اجاره ای برای ساخت و ساز غرفه های نمایشگاهی کاربرد بسیار زیادی دارد. قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران به عوامل مختلفی بستگی داشته و اجاره اسپیس فریم در کرج و حومه کلانشهر تهران در کمترین زمان ممکن قابل اجرا و انجام پذیر می باشد.

جدول لیست قیمت اجاره اسپیس فریم

ابعاد اسپیس فریمقیمت اجاره اسپیس فریم(ریال)
3*2
2500000
3*3
3000000
4*4
4500000
5*4
5000000

جدول لیست قیمت اجاره قاب بنر

ابعاد قاب بنرقیمت اجاره قاب بنر(ریال)
3*2
1500000
3*3
2250000
4*4
3500000
5*4
5000000

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

به طور کلی، استفاده از متریال و سازه های زیبا، سبک و مقاوم از مزایای سازه اسپیس میباشد و امکان پیاده سازی و اجرا در کوتاه ترین زمان، یکی از دغدغه های مهم نمایشگاه داران به شمار می آید.

اجاره اسپیس فریم به علت ساختاری مقاوم و انعطاف پذیری که دارد ، نیازهای ایجاد شده در این زمینه را به خوبی برآورده می سازد. از طرفی، استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی برای اجرا و بنا نهادن سازه های دائمی یا موقت بسیار مناسب است که به غرفه داران و نمایشگاه داران کمک شایانی می نماید.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود, اشغال فضای کم، اقتصادی بودن و قابلیت اجرا از مزایای این سازه میباشد، و اجرا با سرعت بالا، نظر مجریان نمایشگاهی را به سمت و سوی اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی معطوف ساخته است. به همین جهت در حال حاضر سازه های پیش ساخته برای برگزاری اولین گزینه میباشد. سازه پیش ساخته در سمینارها، همایش ها و نمایشگاه ها در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره اسپیس فریم در تهران و همچنین اجاره اسپیس فریم در کرج به دلیل نزدیک بودن تا حدودی مزیت های مشترکی دارند و همچنین از جهت منابع مادی مقرون به صرفه هستند. نکاتی که گفتیم از ویژگی‌های اسپیس ها بودند اگر شما قصد برگزاری نمایشگاه را در مدرسه دارید و یا در مسجد خود قصد برگزاری یادواره‌ ای دارید و نیاز به چیدن دکور و یا استیج‌های خاصی دارید می توانید با استفاده از اسپیس ها نیاز خود را برطرف کنید.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

اجاره اسپیس نمایشگاهی

شایان ذکر است در مواقعی امکان خرید و تهیه سازه های نمایشگاهی امکان پذیر نمیباشد. یکی از دلایل آن به علت عدم تامین منابع مالی می باشد. در این زمان اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی انتخاب کاربردی و کارآمدی به شمار می رود. چراکه این نوع سازه نیازها و انتظارات ایجاد شده را به خوبی پاسخگو می باشد. ناگفته نماند که یکی دیگر از سازههای پیش ساخته ساز چوبی میباشد. سازه های چوبی به علت گران بودن صرفه اقتصادی ندارد. و با سیاست و خط مشی مالی و اقتصادی بسیاری از مجریان تناسب و همخوانی ندارد.

در چنین شرایطی با اجاره اسپیس میتوان با جلوگیری از هدر رفت سرمایه، در کمترین زمان سازه را اجرا نمود. امروزه اسپیس فریم ها به عنوان نمونه ای از سازه های مدرن کاربرد دارند. این سازه برای مصارف مختلف اداری، خدماتی و تجاری از گزینه های مؤثر و تاثیرگذار محسوب می شوند. انعطاف پذیری بالا، به انضمام مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، از نقاط عطف اجاره اسپیس فریم قلمداد می‌گردد.

اجاره غرفه اسپیسی

اجاره اسپیس فریم، یکی از راهکارهای بهینه و مطلوب برای کاهش و مدیریت هزینه های مصرفی می باشد. بر همین اساس، غرفه داران و نمایشگاه داران، میتوانند حساب ویژه ای روی این سازه های آهنی مانند باز کنند. در پرتو اجاره اسپیس فرم، امکان استفاده در زمان برگزاری نمایشگاه و سپس بازگرداندن آن به شرکت محقق میشود.

بر این اساس، غرفه داران و مجریان از انبار برای نگهداری اسپیس و برخورداری از نیروی متخصص بی نیاز میگردند. با اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی به راحتی می توان ساخت و اجرای اشکال متنوع هندسی را دستور کار قرار داد. از سوی دیگر، استحکام و مقاومت اسپیس فریم آسودگی خاطر نمایشگاه داران را با خود به همراه دارد. از آنجایی که ساخت غرفه سازی با نئوپان، ام دی اف یا چوب، متحمل صرف هزینه های بالا می باشد، اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی گزینه کاربردی در این زمینه تلقی می شود.

مرکز اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اجاره اسپیس فریم

یکی از معیار های تصمییم گیری مشتریان قیمت اجاره اسپیس فریم میباشد.برای انجام هرکاری باید قیمت انجام آن کار را در نظر گرفت. قیمت اجاره اسپیس با توجه به نوع و حجم کار تعیین میگردد. اصولا قیمت اجاره اسپیس بر دو مبنای متر طول و متر مربع محاسبه میگردد. در وحله ی اول شما باید برای پروژه خود یک طرح آماده نمایید. بعد از انجام طرح باید با کارشناسان شماره شرکت ۰۹۱۲۶۹۵۹۰۲۱ تماس بگیرد.

در مرحله بعد کارشناسان با تجزیه و تحلیل کردن طرح شما اقدام به برآورد قیمت اسپیس فریم میکنند. بعد از انجام مشاوره کارشناس مربوطه پیش فاکتوری به نام شما برای شما ارسال مینمایید. بعد از تایید پیش فاکتور توسط شما کار شما نهایی میگردد.مشتری در این مرحله باید پیش پرداخت فاکتور را به حساب شرکت واریز نماید. سپس رسید آن را به قسمت مالی ارسال نماید.بعد از انجام این مراحل اجناس برای شما ارسال میگردد. بعد از آن نصابهای شرکت برای نصب آن به محل نصب رفته و کار شما را نصب مینمایند. بعد از انجام پروژه و اتمام نصب سازهها شما باید قیمت اجاره اسپیس فریم را تسویه نمایید. در مرحله آخر برای جمع آوری سازهها باید تاریخ و ساعت جمع آوری را با کارشناس خود هماهنگ نمایید.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس نمایشگاهی

اجاره اسپیس فریم ارزان قیمت

به طور معمول اجاره ی اسپیس بر مبنای متر مربع حساب می گردد و این سبب مقرون به صرفه شدن برای هر دو طرف اجاره دهنده و گیرنده این محصول می باشد. اجاره اسپیس فریم ارزان از نظر هزینه کرد مجری بسیار مناسب میباشد. چرا که شرکت اجاره دهنده دارای نصاب های ماهر بوده و اسپیس ها را در محل به طور کامل نصب می کنند. به طوری که اگر کسی اقدام به اجاره ی اسپیس می نماید خود اقدام به نصب اسپیس، جابجایی و بارگیری کند به طور حتم ضرر و زیان آن بیشتر از مبلغی می شود که باید برای نصاب پرداخت می شد. معمولا کسانی که قدرت خرید این محصول را ندارند اقدام به اجاره اسپیس می کنند و یا هزینه اجاره برایشان به صرفه تر می باشد.

البته دلایل دیگری نیز بر اجاره ی اسپیس فریم ارزان وجود دارد. به طور مثال اگر فردی که قصد برپایی غرفه ای را دارد ولی فضای کافی برای انبار و نگهداری این محصول ندارد، به طور حتم به اجاره آن بسنده می کند. برای مثالی دیگر فرض کنید که یک نفر به طور موقت برای برپایی فضای خود نیاز به این اسپیس فریم ها دارد، در نتیجه برای چنین فردی به طور حتم اجاره اسپیس ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم ارزان قیمت

هزینه اجاره داربست نمایشگاهی

همچنین اجاره داربست های فلزی، مستلزم صرف هزینه نسبتا بالایی می باشد. در صورتی که قیمت اجاره اسپیس فریم بسیار مقرون به صرفه و مناسب محسوب می شود. انعطاف پذیری و قابلیت ساختن اشکال هندسی متنوع و مختلف از دیگر نقاط قوت اجاره اسپیس فریم در کرج و تهران میباشد. این ویژگی در مقایسه با داربست های نمایشگاهی جزو نقاط مثبت می باشد. در ضمن، ظاهر زیبا و جذابیت بصری قابل توجه، از دیگر موارد برتری اسپیس فریم ها به شمار می آید. ناگفته نماند که برای اتصال و بستن اسپیس فریم از بست مخصوص آن استفاده به عمل می آید.

بست این سازه ها به علت برخورداری از ضخامت بالا، در مقاومت و دوام اسپیس فریم تاثیر بسزایی می گذارد. مقاومت در برابر زنگ زدگی، استحکام بالا، کارایی و عملکرد مطلوب و بهینه از دیگر مزایا میباشد. قابلیت نصب و اجرای سریع، انعطاف پذیری و حالت پذیری بالا نیز جزو امتیازات این سازه میباشد. بهینه بودن از نظر اقتصادی، از دیگر امتیازات اجاره اسپیس فریم می باشد.

اجاره اسپیس فریم در تهران

در اجاره داربست نمایشگاهی باید به این نکته توجه بسیار کرد که نصب در کمترین زمان در عین زیبایی و کارایی یکی از ویژگی های اجاره دهنده این محصول بشمار می رود. در نتیجه شرکت هایی که به این دو نکته توجه دارند و همین طور قیمت مناسبی را ارائه می دهند، جزء شرکت های عامه پسند هستند. خصوصا اجاره اسپیس فریم در تهران از حساسیت بیشتری برخوردار است. چرا که شهر تهران یک از بازار های مهم به شمار می رود.

کیفیت و کارایی اجاره این محصول فرقی با جنس دست اول آن ندارد و این به دلیل آن است که شرکت ها برای حفظ کیفیت برای خدمات رسانی به مشتریان خود می بایست همیشه اسپیس ها را به اندازه کارکرد اولیه آن تست کنند. اجاره اسپیس در کل کشور و بقیه شهرستان ها نیز به همین نسبت از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکتها می توانند در شهرستان ها نمایندگی داشته باشند.  مشتریان محترم شهرستان ها میتوانند برای خرید یا اجاره به تهران بیایند.

شرکت اسپیس گستر در تهران مستقر میباشد. این مزیت این امکان را به وجود آورده است که شما برای اجاره اسپیس فریم در تهران بتوانید به راحتی کار خود را به ما بسپارید. اجاره اسپیس فریم در تهران با توجه به نزدیک بودن انبار شرکت به محل شما دارای قیمت کمی میباشد.

قبل از اجاره اسپیس فریم در تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به اجاره داربست نمایشگاهی در تهران بکنیم می بایست به چند نکته توجه کرد. فضایی که می خواهیم در آن غرفه و یا نمایشگاهی برگزار کنیم را باید بررسی کنیم. میزان و متراژ مورد نیاز را قبل از اجاره باید بدست آوریم. همچنین می بایست مدتی را که می خواهیم اجاره بکنیم تعیین کرده باشیم. شایان ذکر است, قبل از اجاره اسپیس، تاریخ و منطقه نصب اسپیس در تهران که قرار است سازه ساخته شود را معین نمایید.

با اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی چند روزه یا چند ماهه اسپیس نمایشگاهی می توان نیاز خود را برطرف کرد و از پرداخت هزینه سنگین جلوگیری نمود.

اجاره اسپیس نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم در تهران

اجاره اسپیس فریم در کرج

اجاره اسپیس نمایشگاهی در کرج و تهران در مقابل خرید آن دارای مزیت هایی است که در میان آنها می توان به عدم نیاز به فضای زیاد جهت انبار و نگهداری این سازه ها اشاره کرد. در واقع اسپیس فریم اجاره ای در کرج نیاز به مراقبت و انبار ندارد و پس از اتمام موعد اجاره بایستی آن را تحویل داد. این سازه ها در نمایشگاه ها و برای ساخت غرفه های نمایشگاهی کاربرد فراوانی دارد. امروزه اسپیس فریم ها جایگزین داربست های قدیمی شده و دارای ساختار محکم تر و زیباتری نسبت به داربست ها هستند.

اجاره اسپیس نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم در کرج

اجاره اسپیس فریم در کرج چگونه صورت میگیرد؟

ممکن است در مصلی کرج، سازهای مختلفی را دیده باشید که اینها به صورت موقت بنا شده اند. همه این ها با استفاده از اسپیس ها طراحی و ساخته شدند. اسپیس ها با قابلیت هایی که دارد سبب می‌شوند که شما انواع اشکال مختلف را بتوانید به وجود بیاورید. انعطاف پذیری یکی از قابلیت های مهم آنهاست.

چرا که به کمک آن ها شما می توانید شکل های هلالی را به وجود آورید. اگر در غرفه های نمایشگاهی کتاب در شهر کرج بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که برگزارکنندگان نمایشگاه با اجاره اسپیس فریم در کرج نسبت به غرفه بندی اقدام کردند. ممکن است زمانی که شما قصد اجاره اسپیس در شهر کرج را برای اولین بار کرده باشید با مراجعه به اینترنت و سرچ کردن اجاره اسپیس فریم ساختار و شکل های متعددی را از این سازه مشاهده کنید و عکس‌های مختلفی را از برگزاری ایستگاه‌ها و غرفه‌های مختلف را دیده باشید.

شاخصه های برجسته اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

به طور کلی، اجاره اسپیس فریم در کلان شهر کرج به علت برخورداری از دوام و کیفیت مناسب جزو شاخصترین سازه ها میباشد. این قابلیت اجرا و ایجاد سازه های پیچیده، مختلف و در عین حال چشم نوار را مهیا می سازد. این نمونه سازههای نمایشگاهی پس از نصب و راه اندازی، محیطی زیبا,امن و مطمئن را برای مشتریان فراهم می آورد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که با استفاده از سازه های نمایشگاهی امکان ساخت سازه های مختلف با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان در شهر کرج وجود دارد.این سازه دست شما را در انجام هرگونه طرح و پروژه در این زمینه باز میگذارد. این شاخصه مهم سبب رشد روز افزون استفاده و بهره گیری از این سازه در امور نمایشگاهی و تبلیغاتی گردیده است. شما براحتی میتوانید با به کار گیری از این استرکچر در کمترین زمان ممکن به انجام پروژه های خود در استان البر ، کرج ، و حومه شهر کرج بپردازید.

بر همین اساس، با استفاده از اسپیس فریم ها می توان برای طراحی و ساخت غرفه داخل سالن یا غرفه فضای باز اقدامات لازم و مقتضی را به کار بست. از آنجایی که استحکام و دوام اسپیس بالا می باشد. می توان در ساختار سازه ها از تجهیزات برودتی و حرارتی نیز استفاده نمود. همچنین با اجاره داربست نمایشگاهی در شهر کرج می توان در فضا و شرایط جوی مختلف از این نمونه سازه های مدرن و کاربردی استفاده نمود. ناگفته نماند که به علت منظم بودن و یکنواختی قطعات اسپیس فریم با یکدیگر، هماهنگی و توازن مناسبی در سازه ایجاد میشود.

متریال اجاره اسپیس فریم

لازم است بدانید در اجاره اسپیس، قطر مفتول ها، لوله ها و کیفیت اجزا، از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. همچنین در کیفیت نهایی کار، پوشش دهی اسپیس فریم بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. به طور کلی ،اسپیس فریم های نمایشگاهی باکیفیت در اثر اعمال فشار، دچار تغییر نمیگردند.این تغییر در شکل ظاهری و فرمت سازه نمایشگاهی بی کیفیت نمایان میشود. همچنین کم یا زیاد بودن رکاب های لوله در کاهش یا افزایش کیفیت داربست نمایشگاهی تاثیرگذار می باشد. علاوه بر این، ۱۵ سانتیمتر سطح مقطع مناسب و مطلوب برای اسپیس فریم میباشد. که این سطح مقطع دوام و استحکام این نوع سازه را تامین می نماید.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اهمیت اجاره اسپیس فریم

مزیت های حائز اهمیت اجاره اسپیس فریم

بدون تردید، یکی از مهمترین دلایل اجاره اسپیس فریم ، به مزیت های ویژه و منحصر به فرد این نوع سازه تعلق پیدا می کند. برخورداری از وزن کم و مناسب، از مهمترین مزیت های اسپیس فریم به شمار می‌آید. وزن کم امکان جابجایی و حمل این سازه ها به مکان های مختلف به نحو مطلوب میسر می شود.

از دیگر ویژگی های مهم و حائز اهمیت اسپیس فریم می توان به مقاومت، دوام و طول عمر بالای این سازه اشاره نمود. استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت در ساختار اسپیس فریم ها، قابلیت استفاده از این سازه های مدرن را در شرایط مختلف جوی و آب و هوای مرطوب به راحتی فراهم می آورد. در مقایسه با سایر سازه ها اعم از چوبی و فلزی، این امر از نقاط عطف اسپیس فریم ها تلقی می شود.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

نصب و راه اندازی آسان سازه اجاره ای اسپیس فریم

قابلیت نصب اسپیس و راه اندازی راحت و آسان، از دیگر مزیت های مهم اجاره داربست نمایشگاهی به شمار می‌رود. استفاده از این نمونه سازه های مدرن، به ویژه برای پیاده سازی و اجرا نیازمند صرف زمان و وقت زیادی نمی باشد. به همین جهت، در کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت میتوان نسبت به اجرای سازه مورد نظر اقدام نمود.

برای نصب و راه اندازی اسپیس فریم ها از بست های مخصوص آن استفاده می شود. ضخامت و مقاومت بالای بست های این نوع سازه، در افزایش استحکام و دوام آن نقش بسزایی ایفا می نماید. مقرون به صرفه بودن از نقطه نظر اقتصادی از دیگر مزیت های قابل توجه اجاره اسپیس فریم می باشد. بر این اساس، در مقایسه با سازه های چوبی و فلزی، این امر به کاهش هزینه های مجریان نمایشگاهی کمک شایانی می نماید.

احداث سوله و سالن و غرفه های موقت

در واقع برای احداث سوله و سالن و غرفه های موقت همیشه اجاره ی این محصول انتخاب مناسب تری خواهد بود. در کنار اینکه از مسائلی چون نصب و نگهداری آن نیز خلاص می شویم. شما میتوانید با اجاره اسپیس فریم ارزان به راحتی سازه مورد نظر خود را انجام دهید. بهترین راه برای بهره گیری از اجاره اسپیس ارزان تماس با شرکت و مشورت با کارشناس اجاره میباشد. اجاره اسپیس فریم ارزان میتواند راهکاری در امر هزینه کرد شما باشد. شما میتوانید با بهره مندی از اجاره اسپیس فریم ارزان و به کار گیری آن در راستای انجام پروژه های خود از کمترین هزینه در این راستا برخوردار شوید.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

وجه تفاوت و تمایز اسپیس فریم با داربست

به طور کلی، اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی، به علت برخورداری از ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد و متمایز، مورد توجه بسیاری از مجریان و اجرا کنندگان غرفه های نمایشگاهی و نمایشگاه داران قرار گرفته است. به همین جهت، امروزه بسیاری از مجریان نمایشگاهی برای پیاده سازی و اجرای سازه های نمایشگاهی، گزینه اول و آخر خود را به اجاره اسپیس اختصاص می دهند. از سوی دیگر و قبل از رونق گرفتن استفاده از اسپیس فریم ها، داربست های فلزی مورد استفاده بود. و از مهمترین انتخاب ها برای برپایی غرفه های نمایشگاهی محسوب می‌گشت.

داربستها به علت برخورداری از وزن زیاد، به صرف وقت و زمان بالا برای پیاده سازی و اجرا نیاز دارند. علاوه بر این، داربست نمایشگاهی، با در شرایط جوی مختلف و فضای آزاد، دچار زنگزدگی و فرسودگی می شوند. در سوی مقابل، اسپیس فریم نمایشگاهی در مقایسه با داربست های فلزی از وزن مناسب و مطلوبی برخوردار می باشد.

پیمایش به بالا